İzleyiciler

4 Şubat 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #65 INGLOT KİRPİK KIVIRICI

Selam kızlar,

Zamanında şuradan edindiğim kirpik kıvırıcısından bahsedelim biraz. Normal klasik kirpik kıvırıcı kullanırken sol kirpiklerimin bir kısmının bir anda yok olduğunu gördüm. Sanırım kullandığım kirpik kıvırıcı kesti kirpiklerimi, markasını felan hatırlamıyorum şimdi. Sonra misspera sitesinde dolanırken bu kirpik kıvırıcısına rastladım hem farklı olması hem de inglot olması sebebiyle toplu siparişime bu ürünü de ekledim. Memnun muyum malesef hayır!  Kirpikleri elbette kıvırıyor ama çok değil hafif. Yani beklentimi karşılamadı diyelim, çünkü kirpikleri yeterince sıkıştırmıyor. Benimki mi böyle çıktı acaba, kullanan varsa aranızda beni bilgilendirirseniz sevinirim. Kirpik kıvırıcı için söyleyeceklerim bu kadar, daha da ne söylenebilir zaten bir kirpik kıvırıcı için değil mi? :) Altta kullanma şeklini fotoğrafladım. 









Siz bu üründen kullanıyor musunuz? Yorumlarınızı bekliyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)