İzleyiciler

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Ürün İncelemesi #143 NEUTROGENA TEK ADIMDA MAKYAJ VE YÜZ TEMİZLEME JELİ

Selam herkese,


Eve geç gelen biri için makyaj silme işi tam bir işkencedir bunu bütün kadınlar yaşar :) Gözü ayrı ürünle cildi ayrı ürünle silip, sonradan yüzü tekrar yıkamak gerçekten çok yorucu olabiliyor. 

***Önceleri göz makyajımı acı badem sütü ile siler (çok zahmetli ama kesinlikle kaşlarımı ve kirpiklerimi beslediğini düşünüyorum hatta kirpiklerimin uzunluğunu ve hacmini acı badem sütüne borçluyum diyebilirim), yüz makyajımı Bioderma Sensibio H2O ile silip tekrardan temizleyici bir jel ile yıkardım, ya sa sadece su ile yıkardım çünkü yüzümü yıkamadan içim rahat etmezdi. Makyaj mendillerinden  ise çok çok üşendiğimde yine de ara sıra kullansam da genel anlamda uzak durmayı tercih ediyorum çünkü gerçekten tahriş ediyor özellikle de göz altlarıyla yanaklarımın birleştiği bölgeyi.***

Neyse bu kadar boş beleş muhabbetten sonra tek adımda makyaj temizleyici arayışımda genelde herkes tarafından bu ürün tavsiye edildi bana, alıp denemek istedim ben de. Etiket fiyatı 19 civarı olması lazım hemen hemen her yerde bulabilirsiniz bu ürünü.


Ben öncelikle tüm yüzümü ılık su ile ıslatıyorum özellikle gözlerimi bir kaç kere ılık su ile ovalıyorum böylelikle rimel vs. yumuşamış oluyor. Sonra elime bir miktar ürün alıyorum ve köpürtüp güzelce yıkıyorum yüzümü(köpürmesi çok güzel), zor çıkan rimeller için gözlerinizi bir kaç sefer yıkamanız gerebilir bu benim için sorun olmuyor, ayrı ayrı ürünlerle göz makyajımı çıkarmaya çalışmaktansa tek bir ürünle defalarca yıkarım, her neyse cilt makyajımı da beni uğraştırmadan güzelce temizliyor. Eğer yoğun bir fondöten kullanmışsam o gün bir kaç sefer tekrarlanabiliyor bu işlem. Hatta böyle durumlarda son temizliği fırça ile yapıyorum, içim rahat ediyor. Ürünün yapısı jel ve ağır olmamakla birlikte hoş bir kokusu var.  Temizlik sonrası yüzümü çok kurutmadı, en azından germedi demeliyim, bir çok köpük-jel temizleyici yüzümü çok germişti öncelerde. Karma ve Normal arası gidip gelen bir cildim var. Kuru ciltleri rahatsız edebilir yine de. Ama nemlendirici ile bu sorunu aşabilirler diye düşünüyorum.

Göz makyajınızı yıkarken köpüklü iken gözlerinizi açmamanızı tavsiye ederim :)



Kesinlikle tekrar tekrar alabileceğim bir temizleyici, siz bu ürünü kullandınız mı? Yorumlarınızı merak ediyorum.

Sevgiler, Saygılar...

12 yorum:

  1. Bende bundan iki şişe kullandım tek adımda temizlemesi ve göz makyajnı cıkarması çok hosuma gidiyor biraz ara verdım ama ındırımlerde stoguma aldım bıle :)bu arada blogumada beklerim;)
    http://suvemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar memnun kalacağımı bilseydim ben de alırdım valla, foşur foşur yüz yıkamaktan hoşlandığım için çabuk bitecek gibi görünüyor :)

      Sil
  2. Hic denemedim sma genelde yorumlari olumlu gorunuyor denemeyi dusunuorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin bence, ılık suyla ıslattığın yüzünü yıka sonucu gör, göz makyajında biraz uğraştırıyor ama, hele rimelin zor çıkıyorsa...

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor, şans verilebilir. :) Sizin ne kadara nereden aldığınızı da öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. Ben çok seviyorum bu ürünü.
    Gerçekten de pratik.
    :)

    YanıtlaSil
  5. geçenlerde ben de bu ürünü yorumlamıştım :) gerçekten benimde tekrar alacağım bir temizleyici ama çabuk bitiyor o yüzden 19 tl ye değer mi bilemiyorum indirim olsa da alsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çabuk bitiyor ve fiyatı uygun değil ancak indirimde alınıp stoklanabilir...

      Sil
  6. Ben ilk kez senin sayende deneme fırsatı yakalamıştım. Biter bitmez hemen aldım. Gayet güzel çıkarıyor makyajı.

    YanıtlaSil
  7. Uzun süredir kullanıyorum. Çok memnunum. Hiç kalıntı bırakmıyor güzelce yikandiginda. Bu yüzden içim rahat uyuyorum. Göz acmama konusunda da size katılıyorum :-)

    YanıtlaSil

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)