İzleyiciler

3 Aralık 2012 Pazartesi

Ürün İncelemesi #18 LOREAL SUYA DAYANIKLI HASSAS GÖZ&DUDAK MAKYAJ TEMİZLEYİCİ

Bu üründen genel olarak memnunum. Çok sık kullanmıyorum. Waterproof maskara sürdüğüm zamanlarda göz makyajımı çıkarmak için kullanıyorum, ki zaten bu yüzden satın aldım, normal zamanlarda kullanmıyorum. Ama bu aralar kolayıma geliyor, bu ürün ile her türlü maskara daha kolay çıktığından elim buna gidiyor hep. Bazen Bebak Acı Badem sütü bazen de Bioderma Sensibio H2O ile çıkarıyorum göz makyajımı. Bu 2. şişem. Kimileri ürünün gözleri yaktığını söylemiş ama bende öyle bir şey olmadı. Diadermine markasının aynı tip göz makyaj temizleyicisini kullanmıştım, o aşırı derecede yakmıştı gözlerimi, bir daha almadım. Ürün yağlı çalkalayıp kullanmak gerekiyor. Bence kullandıktan sonra yüz yıkanmalı. Cilt ve göz makyajımı sildikten sonra yüzümü mutlaka yıkarım ben(jel ile ya da jelsiz). Pamuğa bir miktar döktükten sonra gözlerimi kapatıp kirpiklerimin üstünde bekletiyorum pamuğu, ilk maskarayı yumuşatıyorum ondan sonra güzelce temizliyorum gözlerimi. Tahriş etmiyor kesinlikle. Eğer hala maskara kalıntısı varsa ( yağlı temizleyici kullanıldığında genelde kalmıyor) bebek şampuanı ile yıkıyorum gözlerimi ( ayrıca bebek şampuanlarının "göz yakmaz" bilgisi kesinlikle yalan :)  )





Siz bu ürünü kullandınız mı? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı merak ediyorum.

Sevgiler, Saygılar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İyi niyet ile yazılmış tüm yorumları yayınlamayı borç bilirim :)